activitats posteriors

La ruta literària l’entenem com una tasca lúdica, atractiva i interessant que per si mateixa té sentit. No obstant això, la realització d’aquesta pot significar el punt de partida d’una sèrie d’activitats que potencien i enquadren dit acte en un marc més ampli.

Les activitats que es proposen pretenen propiciar la reflexió i el debat col·lectiu per tal d’aprofundir sobre el significat de la ruta literària.

La primera activitat consisteix en la visualització de la pel·lícula Gràcies per la propina, inspirada en l’obra literària de Ferran Torrent. Una  vegada finalitzada, es debatrà amb l’alumnat les semblances i diferències entre determinades escenes i passatges del llibre.  El rol de professor serà el de dinamitzar el debat, controlant torns de paraula i evitant discussions per les opinions donades.

La següent activitat està basada amb la realització d’una línia del temps. Com que l’obra de Ferran Torrent, és una mena de biografia personal, es demana a l’alumnat que facen una pròpia, esmentant els fets més rellevants de la seua vida. S’ajudaran del programa Dipity.

dipity_540x285

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s